Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cppccn | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany26.12.2007 @15:55:21 ostatnio na stronie12.01.2011 @23:31:57



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty17 komentarze128 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Valerine    10.01.2009 @19:02:22
świetne rysunki! te z użyciem kawy bardzo mi się podobają
~BartekOrni    09.02.2008 @23:48:56
Fajna galeria.
~Mareska    06.02.2008 @12:20:37
Dziękuję za odwiedzinki
~dedamian    05.02.2008 @20:34:06
Dziękuję Pozdrawiam Miłego wieczoru
~Karin92    03.02.2008 @14:10:45
dzieki za komentarz :P
heh ten jelonek to kozica
~gosiaczek15sc    31.01.2008 @16:22:33
dzieki
_______
^ Moze jakas porada na dziesiejszy dzien ? ! ...^
~Peagata    30.01.2008 @19:44:16
Dzięki
~Bonka    27.01.2008 @19:53:07
Dzięki
~indiarav    25.01.2008 @04:01:46
Po cusz nota bdb? Czea bylo sam komentarz o oczach.A wiem.Puocik wiekszy (plocik to te slupki popielate satysfakcji kazdego obraska).A plocik poczebny....

senkju.obejrzem Twe
~anqk    22.01.2008 @17:46:09
Dzieki za odwiedziny, pozdrawiam.
~sedlak    15.01.2008 @07:45:11
dziękuję za komentarz i pozdrawiam
~valkiria93    13.01.2008 @14:01:04
dziękuję za ocenę i rady
~tancereczka15    13.01.2008 @00:16:56
dziekuje )
~macmil    12.01.2008 @23:04:23
wielkie dzieki
~damianokolo    12.01.2008 @14:52:54
dzieki wielkie...zdjecie pstryknelem z mostu przechodzacego nad torami
_______
Czasem coś warto ulepszyć aby nabrało wyrazu
~quagmaier    11.01.2008 @14:44:31
Dziękuję bardzo A tamte duchy - trzeba obejrzeć fragment filmu. Link pod pracą
~INFlaamess    08.01.2008 @20:05:31
torszke poocenialem ci prace ....sa pewne niedociagniecia ale sa dbd...pozdrawiam
_______
You Might Not To See The Future But Do Not Look Back. Make A Stand...
~klunk7    05.01.2008 @22:27:34
no ten krzew miał niebieskie owoce... naturalnie... ale nie wiem jak się nazywa... Dzięki za ocenę.
~krwiorzerczyAlfons    02.01.2008 @22:33:28
hhohoo, straszne, przerażające i krwiożercze to moje ulubione epitety ;D
fenks a lot <3
_______
shut up bitch.
~bartek932    01.01.2008 @21:28:18
dzieki za komenta
_______
Co mam tu napisac?
~Peagata    01.01.2008 @21:24:33
Dziękuję za wizytę
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt